?

Log in

OMG...I am on crack.. - Welcome...

> Recent Entries
> Archive
> Friends
> Profile

Links
--TAGS
--Anime/Manga List: A list of anime/live actions/musicals I've seen and mangas I've read
--My Deviantart Gallery
--My Tegaki blog
--My Facebook profile (lots of photos)
--My Tumblr

April 16th, 2005


Previous Entry Share Next Entry
10:23 pm - OMG...I am on crack..
i just got back from a trip to Toronto with 2 friends and meeting shy_hinata there for 2 days. omg, we had so so so much fun shopping and goofing off! i bought 2 fuiji plushies and a ryoma plushie (SO CUTE!! will put up pics later of them...hopefully along with pics of seigaku outfit, man i procrastinate so badly) plus weiss posters and a bunch of YAOI MANGAS!!! can u believe it??!!!! they had YAOI MANGAS in the stores!!!! i couldn't believe my eyes! *is in heaven*

of course bubble tea was a must (and that cute waiter! ^^;;). i wish i can live in Toronto for always and be like, a billionaire so i can buy all the anime/manga stuff i want! shy_hinata was so awesome!! and we all had so so much fun together talking about tenimyu and other stuff! i can't wait to see her again at AN!!

i spent so much money, i think around $700 on this trip >.< and my initial budget was $200! that didn't even last me the first day! i am so broke now and i STILL want to get Side:Fudo dvd, nagayan blossom dvd, yanagi dvd, weiss special edition gluhen dvd, and weiss last concert dvd! i need more money so badly espeically considering i'm going to university next year so i'll need tuition money and money for books and other expenses that comes with living on my own.

i love these trips with friends that are as crazy as i am about things i love. it's so much more fun cuz it's easier to joke around and everyone gets the jokes without having to try and explain why we're rolling on the floor laughing.

i really don't wanna go to work tomorrow, i'm gonna seem so out of it. and school >.< from now until AN the only thing going to school is my body cuz my mind is already gone. and of course as soon as my mom got home tonight she started bitching and nagging about mid-terms and crap and i'm just like "shut up already! way to ruin a perfectly good day!" grrrr!! she needs to learn to keep her mouth shut because i really don't care that mid-terms are next week cuz my teachers are too lazy to write mid-terms for us anyway and i couldn't give two shakes of a rats ass about how much she hates her manager >.<

neway! i'm off to take a shower and read some yaoi =*-*= and then SLEEP!!! i missed it so much lol, barely got the past 2 nights. <3 good night everyone!! Kirakira~!
Current Mood: tiredtired
Current Music: Side:Fudo CD

(4 comments | Leave a comment)

Comments:


From:seedofdarkness
Date:April 17th, 2005 02:55 am (UTC)
(Link)
You suck. You go to toronto, and all you do is text message me =P

Could've told me so I could go out with you or something >_>;;
[User Picture]
From:koneko_desu
Date:April 17th, 2005 09:50 pm (UTC)
(Link)
XD sry, i realized after i got to toronto that setting something up would've been a good idea lol. but i did say i wanted to buy some plushies from kikiwai and the only way i could've done that was if i was in toronto XD but i promise, next if i go for a shopping trip i'll call ^^
[User Picture]
From:kawaii_takuchan
Date:April 23rd, 2005 05:51 pm (UTC)
(Link)
Can I add you? XD
[User Picture]
From:koneko_desu
Date:April 24th, 2005 09:54 pm (UTC)
(Link)
lol sure!! ^-^ always good to have more friends!!

> Go to Top
LiveJournal.com