?

Log in

No account? Create an account
Stupid cold - Welcome...

> Recent Entries
> Archive
> Friends
> Profile

Links
--TAGS
--Anime/Manga List: A list of anime/live actions/musicals I've seen and mangas I've read
--My Deviantart Gallery
--My Tegaki blog
--My Facebook profile (lots of photos)
--My Tumblr

April 6th, 2005


Previous Entry Share Next Entry
07:55 pm - Stupid cold
gah, my head hurts so bad, i think i've come down with a cold. my throat hurts, my head hurts, my nose is stuffy, >.< plus my room is so freaking hot because the temperature all of a sudden went up lately but the heater in my room is still running, so it's like... a boiler in there.

Tenimyu came to an end with the release of side:fudomine (graduation) dvd, at least the original cast, and PoT anime came to an end too with the release of eps 178 raw. graduation i've seen at least 20 times by now, each time promising myself i wouldn't cry and failing. the anime i couldn't bring myself to watch it yet except the very end cuz my friends wanted to watch the last like, 5-10 min.

tactics ended too, and i got a bit teary eyed even though i really didn't like suzu that much. i started watching kamen rider faiz which is a live action...it's....uhh...interesting XD but at least there's yummy bishies in there. god i feel so crappy.

so yeah, anyway, i wanted to scan in pics of my regulars jacket, it's almost done except the big "seigaku" on the back still needs to be added, and i wanted to post some screen caps of kamen rider faiz, but i'm too lazy plus my mom's home so she'll just nag and be annoying and tell me i'm being stupid, so i'll do it later.

ja minna~ Kirakira~
Current Mood: sicksick

(4 comments | Leave a comment)

Comments:


[User Picture]
From:mikage
Date:April 7th, 2005 12:34 pm (UTC)
(Link)
*snugglies on* Feel better Mengsie :(

*bites you* still havena seen sidemine >:E
[User Picture]
From:koneko_desu
Date:April 7th, 2005 02:26 pm (UTC)
(Link)
u haven't seen it yet??! omg u have to see it soon!! tell me if u need it and i'll upload to YSI for ya!
[User Picture]
From:mikage
Date:April 7th, 2005 02:30 pm (UTC)
(Link)
Nah, I have to be good and wait till i get some of the crap off my ftp for a friend to upload it there. YSI won't work coz connection boots me every four hours and I wouldn't be able to get all of it. YSI doesn't like resuming transfers u.u
[User Picture]
From:koneko_desu
Date:April 7th, 2005 02:45 pm (UTC)
(Link)
i need to clean up my compie too >.< i have like, 25 gb left out of the 160 gb available on the pc. wa~~tch it!!

> Go to Top
LiveJournal.com