?

Log in

No account? Create an account
FREEDOM!!!......yay? - Welcome...

> Recent Entries
> Archive
> Friends
> Profile

Links
--TAGS
--Anime/Manga List: A list of anime/live actions/musicals I've seen and mangas I've read
--My Deviantart Gallery
--My Tegaki blog
--My Facebook profile (lots of photos)
--My Tumblr

September 6th, 2005


Previous Entry Share Next Entry
09:42 pm - FREEDOM!!!......yay?
well....mom's gone home tonight. we went to chintown one last time for dinner and she started driving back home after dropping me off at the campus. freedom, every teenagers dream eh? .....BUT I WANT HER BACK DAMMIT! T_T and i wanna go home.....
Current Mood: nostalgicnostalgic

(4 comments | Leave a comment)

Comments:


From:(Anonymous)
Date:September 7th, 2005 08:47 pm (UTC)
(Link)
Hey Mengya,
I am glad you got all moved in to your dorm good, I can't believe you're on the 18th floor! Thats soooo high up! I know you'll have lots of fun, and soon you wont be missing all your old London friends at all. Good luck in your first year-- you will do awesome!
Melissa
[User Picture]
From:koneko_desu
Date:September 8th, 2005 09:57 pm (UTC)
(Link)
hi mel!! it's been a long time!! ^^ thx, i'm gonna do my best!
From:rikit
Date:September 8th, 2005 05:02 pm (UTC)
(Link)
i feel like that too T___T

omg half the f-list is going to uni this year D:<
[User Picture]
From:koneko_desu
Date:September 8th, 2005 10:02 pm (UTC)
(Link)
i just read ur entry, omg u just listed every thing that i've been going through (except i at least have phone and computer). i hate being the odd one out, absolutely hate it, and it's been 7 years since i've been the odd one out at school T.T i know i should go around my floor and talk/socilaize with the other ppl on my floor, they've been doing that all week, but i just can't tear myself away from my computer in hopes that a friend comes online.

> Go to Top
LiveJournal.com